Colegios y centros educativos de España » Galicia » A Coruña » Oleiros » CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros

CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros

Información completa y opiniones sobre CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros

Toda la información sobre el centro Público Colegio de Educación Infantil y Primaria, CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros,

Contacto con CEIP CEIP Plurilingüe da Rabadeira

Con la información sobre el CEIP Plurilingüe da Rabadeira, a traves de su web, mail o telefono podrás preguntar por:

• Información sobre el proyecto educativo de este Colegio de Educación Infantil y Primaria
  • Contacto con el APA del colegio CEIP Plurilingüe da Rabadeira
  • Informacion sobre profesores de CEIP Plurilingüe da Rabadeira
  • Horario del de
Teléfono CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros

El teléfono del Colegio de Educación Infantil y Primaria CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros es el
881960270

LLAMAR a CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros

Direccion del CEIP Plurilingüe da Rabadeira

La Direccion del CEIP Plurilingüe da Rabadeira de es:

Mapa de localización CEIP Plurilingüe da Rabadeira

https://maps.google.com/maps?q=+Rúa do Ensino 3,15173,+Oleiros,Spain

Información completa del Colegio de Educación Infantil y Primaria CEIP Plurilingüe da Rabadeira

Código del CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros: 15011026
Nombre oficial del centro CEIP Plurilingüe da Rabadeira
Tipo de centro (abreviatura): CEIP
Tipo de centro (completo): Colegio de Educación Infantil y Primaria
Titularidad: Público
Via: Rúa do Ensino 3
Código postal (CP): 15173
Municipio (nombre): Oleiros
Teléfono de contacto principal: 881960270
Coordenadas X: 43.331085

Opiniones sobre CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros

Si conoces el Colegio de Educación Infantil y Primaria "CEIP Plurilingüe da Rabadeira" valoralo del 1 al 10 con las estrellitas:

Tanto si tu valoración es positiva como si es negativa nos encantaría conocer tu valoración extendida de este centro Público.
Realiza tu comentario o crítica del centro CEIP Plurilingüe da Rabadeira en la parte inferior de la página.

Si eres alumno, antiguo alumno, profesor, personal del centros, CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros, comenta tus opiniones, experiencias y críticas constructivas etc.

Los antiguos alumnos suelen enriquecer las fichas comentando recuerdos del colegio, agradecimientos a profesores, experiencias vividas...
Si formas parte de los antiguos alumnos de CEIP Plurilingüe da Rabadeira tambien nos encantaría que participaras.

Se pueden y deben realizar críticas a CEIP Plurilingüe da Rabadeira pero no se publicarán, por tanto, comentarios que incluyan insultos, descalificaciones o consideraciones no relacionadas con el Colegio de Educación Infantil y Primaria CEIP Plurilingüe da Rabadeira de Oleiros - A Coruña (Galicia).