Colegios y centros educativos de España » Cataluña » Alt Empordà » Figueres » ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

Información completa y opiniones sobre ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

Toda la información sobre el centro Privado 'Centre Tècnic d''Automoció' de Figueres en la zona educativa de .

Contacto con ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

Contacta a través de teléfono o email con el centro escolar 'Centre Tècnic d''Automoció' de Alt Empordà.
Si conoces la página web de 'Centre Tècnic d''Automoció' o cualquier otra información pública sobre este centro Privado de la comarca de Alt Empordà "'Centre Tècnic d''Automoció'" por favor añadela en los comentarios para que esté disponible para todos los usuarios.
Nuestros usuarios también buscan:

• Horario de ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres
  • Información sobre el proyecto educativo de 'Centre Tècnic d''Automoció'
  • Informacion sobre profesores de 'Centre Tècnic d''Automoció'
Teléfono de ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

El teléfono de 'Centre Tècnic d''Automoció' de es el

LLAMAR a ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres
Correo electrónico de ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

El mail del centro Privado 'Centre Tècnic d''Automoció' de es el

Dirección de 'Centre Tècnic d''Automoció'

La Dirección de 'Centre Tècnic d''Automoció' de la delagación Girona, en la zona educativa de es:

'Centre Tècnic d''Automoció'
C. Garrigàs, 1
Codigo postal: 17600
Figueres (Alt Empordà)

Mapa de localización 'Centre Tècnic d''Automoció'

https://maps.google.com/maps?q='Centre Tècnic d''Automoció'+C. Garrigàs, 1,17600,+,Spain

Información completa del centro "‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres"

Nombre del centro / Nom de centre: 'Centre Tècnic d''Automoció'
Tipo de centro educativo / Tipus de centre educatiu: Privado / Privat
Titular del centro Titular d'el centre: Sociedad mercantil / Societats mercantils

Localidad / Localitat: Figueres
Municipio / Municipi: Figueres
Comarca: Alt Empordà
Delegación / Delegació: Girona
Dirección / Direcció: C. Garrigàs, 1
CP 17600
Número de teléfono / Número de telèfon ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres: 972 505 498
Codigo centro: 17008985
Centro tipo codigo: 2
Codigo localidad: 1
Municipio codigo: 17066
Codigo Comarca: 2
Coordenadas UTM X: 497878,553
Coordenadas UTM Y: 4679368,218
Coordenadas geográficas X: 2,974276494
Coordenadas geográficas Y: 42,266516152
Email: [email protected]
Estudios: Programas de formación e inserción ,Adultos / Programes de formació i inserció,Adults

Estudios de "‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres"

Los estudios que se cursan en este centro son:
Programas de formación e inserción ,Adultos
Programes de formació i inserció,Adults

Opiniones sobre ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

Opinions sobre ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres

Si conoces ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres valóralo del 1 al 10 con las estrellitas:

Tanto si tu valoración es positiva como si es negativa nos encantaría conocer tu valoración extendida de este centro centro Privado dependiente de Sociedad mercantil.
Realiza tu comentario o crítica del centro 'Centre Tècnic d''Automoció' en la parte inferior de la página.

Si eres alumno, antiguo alumno, profesor de 'Centre Tècnic d''Automoció' de (Alt Empordà),... comenta tus opiniones, experiencias y críticas constructivas etc.

Si formas parte de los antiguos alumnos de 'Centre Tècnic d''Automoció', de la zona educativa de , tambien nos encantaría que participaras.

Se pueden y deben realizar críticas a 'Centre Tècnic d''Automoció' de pero no se publicarán comentarios que incluyan insultos, descalificaciones o consideraciones no relacionadas con el ‘Centre Tècnic d»Automoció’ de Figueres (Cataluña).

Puedes realizar tus comentaríos, críticas y opiniones de "'Centre Tècnic d''Automoció'" libremente tanto en Español como en Catalán

Pot realitzar els teus comentaris, crítiques i opinions de "'Centre Tècnic d''Automoció'" lliurement tant en Espanyol com a Català.