Colegios y centros educativos de España » Cataluña » Gironès » Fornells de la Selva » OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva

OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva

Información completa y opiniones sobre OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva

Toda la información sobre el centro Privado OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva en la zona educativa de .

Contacto con OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva

Contacta a través de teléfono o email con el centro escolar OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Gironès.
Si conoces la página web de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació o cualquier otra información pública sobre este centro Privado de la comarca de Gironès "OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació" por favor añadela en los comentarios para que esté disponible para todos los usuarios.
Nuestros usuarios también buscan:

• Horario de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva
  • Información sobre el proyecto educativo de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació
  • Informacion sobre profesores de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació
Correo electrónico de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva

El mail del centro Privado OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de es el

Dirección de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació

La Dirección de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de la delagación Girona, en la zona educativa de es:

OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació
Veïnat de Can Serra, 15
Codigo postal: 17458
Fornells de la Selva (Gironès)

Mapa de localización OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació

https://maps.google.com/maps?q=OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació+Veïnat de Can Serra, 15,17458,+,Spain

Información completa del centro "OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva"

Nombre del centro / Nom de centre: OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació
Tipo de centro educativo / Tipus de centre educatiu: Privado / Privat
Titular del centro Titular d'el centre: Alt. Titularit. / Alt. Titularit.

Localidad / Localitat: Fornells de la Selva
Municipio / Municipi: Fornells de la Selva
Comarca: Gironès
Delegación / Delegació: Girona
Dirección / Direcció: Veïnat de Can Serra, 15
CP 17458
Codigo centro: 17010581
Centro tipo codigo: 2
Codigo localidad: 1
Municipio codigo: 17073
Codigo Comarca: 20
Coordenadas UTM X: 483238,9
Coordenadas UTM Y: 4640381,2
Coordenadas geográficas X: 2,797883
Coordenadas geográficas Y: 41,915204
Email: [email protected]
Estudios: Técnicos deportivos de grado medio, / TEGM

Estudios de "OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva"

Los estudios que se cursan en este centro son:
Técnicos deportivos de grado medio,
TEGM

Opiniones sobre OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva

Opinions sobre OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva

Si conoces OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva valóralo del 1 al 10 con las estrellitas:

Tanto si tu valoración es positiva como si es negativa nos encantaría conocer tu valoración extendida de este centro centro Privado dependiente de Alt. Titularit..
Realiza tu comentario o crítica del centro OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació en la parte inferior de la página.

Si eres alumno, antiguo alumno, profesor de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de (Gironès),... comenta tus opiniones, experiencias y críticas constructivas etc.

Si formas parte de los antiguos alumnos de OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació, de la zona educativa de , tambien nos encantaría que participaras.

Se pueden y deben realizar críticas a OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de pero no se publicarán comentarios que incluyan insultos, descalificaciones o consideraciones no relacionadas con el OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació de Fornells de la Selva (Cataluña).

Puedes realizar tus comentaríos, críticas y opiniones de "OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació" libremente tanto en Español como en Catalán

Pot realitzar els teus comentaris, crítiques i opinions de "OMEGA Centre de Formació de Tècnics en equitació" lliurement tant en Espanyol com a Català.